h1

delay?

Luty 16, 2008

no tak, ładnie.. gdyby ten blog był moją twarzą to prawdopodobnie nic byście teraz nie przeczytali bo tak go zaniedbałem że zarost zakryłby wszystko… w czym problem? ano sytuacja wygląda tak, codziennie wpada ma mi kilka pomysłów i nie wiem za który się wziąć żeby Wam napisać.. i tak nie piszę nic, dobre co?

to ja może powiem Wam co tam u mnie słychać, zapewne część z Was wie że zmieniłem teraz uczelnię (jeszcze nie do końca bo z pejotu to tak łatwo odejść nie dają) i zacząłem studia na Polish Open University w trybie zaocznym elearningowym. Jak to działa? Generalnie „uczenia działa systemem brytyjskim” (takie ładne marketingowe hasło :]). To między innymi oznacza że mam nie dwa a 4 semestry w roku i mogę wybrać minimum 1 i maksimum 3 moduły na pół roku (tak mi się przynajmniej wydaje)…

czyli sam sobie wybieram które przedmioty kiedy robię i co najważniejsze mam przedmiotów 2 a nie 10. Aktualnie przerabiam moduły „Podstawy Marketingu” i „Ludzie i Przedsiębiorstwa”. Po dwóch warsztatach z obu stwierdzam że lepiej trafić nie mogłem :) przyjemny materiał, super forma przekazu (w końcu online :]), cola, chipsy czy cokolwiek tam sobie wezmę do jedzenia, notowanie na laptopie i co najciekawsze…..

no właśnie, wiecie co jest najciekawsze i najfajniejsze? Zaraz po wykładzie mamy pół godziny (albo i więcej) na rozwiązanie zadań i wysłanie do prowadzącego.. zaraz po tym wszyscy spotykamy się na czata w celu wymiany opinii i dyskusji na temat aktualnego wykładu. I tu się pojawia perełka. Nagle WSZYSCY studenci biorą aktywny udział w zajęciach. Nie ma że ktoś tylko czyta, WSZYSCY piszą, dyskutują, śmieją się, żartują, przekonują itd. To naprawdę niesamowite, w grupach w których jestem na obu zajęciach studenci aż palą się do pracy….. chyba nie ma nic bardziej motywującego….

no i jest forum, a że ja na forach to wiecie, pracuje, to sobie ofcourse przepatrzyłem co tam i jak tam działa… trochę mnie zdziwiło phpby przemo i niezabezpieczony chat ale skoro pewnemu polskiemu bankowi zdarzylo się przesłać hasło plain textem przy szyfrowanym połaczeniu to czemu uczelnia miala by zabezpieczać chata?

co poza tym? a nasz cudny GoldenLine.pl się rozwija. Doszła cudna usługa dzięki której – poza tymi wszystkimi profitami które zyskujecie będąc w naszej społeczności – możecie zarobić, i to nie mało! GoldenFinger (bo tak się nazywa usługa) działa w dość prosty sposób. Wybierasz z listy ofertę pracy i polecasz ją swojemu znajomemu. Jeśli Twój znajomy dostanie tę pracę Ty dostaniesz $ od GL (ile dostaniesz jest zależne od danej oferty, wszystkie ceny są widoczne w tabelce z ofertami).  Jeśli Was to interesuje to zapraszam do przeczytania szerszego opisu pod tym adresem:
http://www.goldenline.pl/goldenfinger/info

ach i to jeszcze nie wszystko! Adidas Flow Academy is back on track! Nasza akademia znów działa (od dwóch tygodni). Zajęła się nami nowa agencja i wszystko wygląda na to że w końcu uda nam się wspólnie zrobić coś jeszcze bardziej niesamowitego niż to co było do tej pory. Zapraszam więc wszystkich na treningi, każda sobota, godzina 11:40 (o 12 zamykamy salę), ulica Koncertowa 4 , Warszawa!

idę się poobijać.

2 uwag

  1. no w końcu mogę coś poczytać najbardziej zaciekawił mnie tekst o afa :) wiesz może kiedy planujecie aktualizacje stronki owej ,,afa,, napisz koniecznie


  2. Zmieniłeś uczelnię i nic się nie chwalisz! Obrażam się…!



Skomentuj

