h1

tyłek do góry!

Luty 18, 2008

na ostatnim treningu Adidas Flow Academy po jednym z ćwiczeń zacząłem ludziom zwracać uwagę żeby podnosili tyłki wyżej po czym usłyszałem że „a sam jak pokazywałeś miałeś tak nisko…” i się zdziwiłem…

nie powiem czy miałem wtedy tyłek tak jak trzeba ale skoro mówią że nie to znaczy że nie miałem, zaniepokoił mnie fakt że sam tego nie zauważyłem. Zastanowiłem się więc, jak często chcemy komuś coś przekazać, przedstawić nie wiedząc że nieświadomie przedstawiamy to w sposób który jest przez nas samych uznawany za niewłaściwy… jak często mówimy komuś żeby coś zrobił „tak” a gdy ten ktoś właśnie „tak” to coś zrobi krzyczymy „nie, nie tak mówiłem!” …a tak właśnie mówiliśmy… tyle że nieświadomie..

i się zastanawiam, co z tym zrobić… no ja wiem że następnym razem jak pokażę tamto ćwiczenie to sprawdzę czy mój tyłek jest na dobrej wysokości jednak co jak zmienię ćwiczenie? (tu można ćwiczenie i jego pokazywanie przyjąć zarówno dosłownie jak i metaforycznie dla innych życiowych zjawisk)…

jak wykonywać akcję, opisywać akcję i jednocześnie być samemu sobie widzem? myślę że gdybym posiadł taką wiedzę to poznałbym sztukę rozwiązywania konfliktów i zrozumienia czemu ludzie nie potrafią się zrozumieć… no przynajmniej w jakimś stopniu… pomożecie więc? czekam na Wasze opinie…

p.s. ile to można przemyśleń wyciągnąć jak się źle tyłek wypozycjonuje ;)

3 uwag

  1. Weź pod uwagę, że mogło być tak, że Twój tyłek był na odpowiedniej wysokości. Może osoba, która powtarzała ćwiczenie była błędnie przekonana o tym, że jej tyłek jest na tej samej wysokości na jakiej był Twój podczas prezentacji ćwiczenia.
    Ale to tylko pocieszenie – najczęściej od innych wymagamy dużo więcej niż od siebie samych. Nie tylko na treningach.


  2. nic z tych rzeczy, faktycznie miałem tyłek w górze :)

    to jest dość znany fakt że człowiek potrafi wyłapać bardzo szybko czyjeś nawet najdrobniejsze błędy nie zauważając swoich wielkich jak dupsko słonia…

    a wymagający dla siebie jestem, stąd pewne przemyślenia i może niedługo pewne kroki…


  3. z kond można wziąść regulamin bo słyszałem że jest potrzebny by przyjeli ?? i to za darmo czy za kase?



Skomentuj

