h1

zmiany, zmiany, zmiany…

Marzec 11, 2008

tak się zastanawiałem długo nad moim „blogaskiem” i doszedłem do wniosku że jest trochę mało czytelny i jakiś taki… no cóż, 80,000 hitsów trochę go zużyło więc pora na zmiany.

jako że wordpress.com ogranicza mi swobodę działań w płaszczyźnie zmian postanowiłem przejść na … wordpress.org ;)  nie ma lepszego systemu blogowego niż wordpress (każdy chwali co jego, right?).

W związku z tym że bloga piszę głównie dla Was (i w jakiejś części dla siebie) chciałbym Was spytać, co chcielibyście zobaczyć w nowym blogu? O czym chcielibyście poczytać, czego się dowiedzieć. Chciałbym się również dowiedzieć co sądzicie o aktualnym żeby wiedzieć co robiłem źle przez ostatnie hmmm dwa lata? tj od 19 Października 2006… ale ten czas leci..

hmm, chciałem napisać więcej ale jak tak sobie pomyślałem o początkach to mnie naszło na wspomnienia więc idę sobie powspominać :) a Wy w tym czasie podzielcie się ze mną swoimi myślami, z góry za nie dziękuję!

6 uwag

  1. Arvind jestem stałym czytelnikiem Twojego bloga. No poprostu rób to co do tej pory. :) Nie przeczytałem wszystkich notek Twoich ale jedna utkwiła mi w pamięci „Offshoring? Praca w IT? Walcz Informatyku!”. Nie kiedy się nudziłem… Niby nie miałem co robić. Teraz każdy czas na coś próbuje przeznaczyć. I naprawde ta Twoja notka dała i do myślenia. Pozdrawiam


  2. Arvind to nie oprawa graficzna robi z twojego bloga cos wyjatkowego tylko to co masz do powiedzenia :) Watpie zeby cos potrzebowalo zmiany no moze troche bardziej przejrzysty sposob archiwizacji notek czy cos w ten desen ale poza tym to nic :)


  3. moim zdaniem wszystko git, tylko moglbys czesciej pisac cos nowego ;]


  4. No cóż Arvind…
    Mało jest takich ludzi jak Ty. Takich, którzy potrafią widzieć świat tak jak Ty. Po prostu pisz dalej tak jak pisałeś i nic nie zmieniaj ;]


  5. Powodzenia :)


  6. Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Shakiness.



Skomentuj

